مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:052020-01-18سياسي

شهادت سردار سلیمانی حیاتی دوباره به کالبد جامعه تزریق کرد


تولیت آستان قدس رضوی حیات و شهادت سردار شهید سلیمانی را مایه برکات فراوان برای جهان اسلام دانست و گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حیاتی دوباره به کالبد جامعه ما تزریق کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی حیات و شهادت سردار شهید سلیمانی را مایه برکات فراوان برای جهان اسلام دانست و گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حیاتی دوباره به کالبد جامعه ما تزریق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در یادواره سردار شهید علی اصغر حسینی محراب و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع رضوی مشهد برگزار شد، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب در خطاب یوم الله به روز تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضور میلیونی و شگفت آور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی را به یوم الله تعبیر کردند، بر این اساس برگزاری مراسم و محافل گرامیداشت شهدا می تواند از مصادیق یوم الله باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدا از مصادیق تعظیم شعائر الهی است، ابراز کرد: یادآوره شهدا نباید یک مجلس معمولی و عادی تلقی شود، در این قبیل مراسم مسئله یک شخص مطرح نیست، موضوع تجلیل و تکریم از یک فکر و جریان حق مطرح است و گرامیداشت افرادی که در این راه حق خونشان را نثار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی حیاتی دوباره به کالبد جامعه تزریق کرد

شهادت سردار سلیمانی حیاتی دوباره به کالبد جامعه تزریق کرد