مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:302020-01-18اجتماعي

برف روبی تمام محورهای بیرجند / تردد جریان دارد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند با بیان اینکه به همت و تلاش راهداران شهرستان بیرجند تمامی راه های اصلی و فرعی این شهرستان برف روبی شد، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند با بیان اینکه به همت و تلاش راهداران شهرستان بیرجند تمامی راه های اصلی و فرعی این شهرستان برف روبی شد، گفت: هم اکنون راه های اصلی و فرعی حوزه شهرستان بیرجند باز و تردد در جریان است.

احمد رضایی، امروز شنبه 28 دی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته با حضور مستمر و شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان تمامی مسیرهای اصلی و فرعی و محورهای پر تردد روستایی برف روبی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار ماشین آلات برف روبی در گردنه های مهم شهرستان از جمله گردنه ثمن شاهی در محور بیرجند-قائن و گردنه سرچاه در محور اسدیه و با آغاز بارش برف در این محورها عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی توسط نیروهای پرتلاش راهداری این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند بیان کرد: طی این عملیات حدود 360 تن شن و نمک در این محورها ریخته و به حدود 220 دستگاه خودرو سبک و سنگین در راه مانده کمک رسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی تمام محورهای بیرجند / تردد جریان دارد

برف روبی تمام محورهای بیرجند / تردد جریان دارد