مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:202020-01-18اجتماعي

گلایه تبریزی ها از تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس


شهر زیبای تبریز بار دیگر رخت سفید خود را برتن کرد تا دوباره مردم این شهر شادمان از دل روشن زمستان شوند، اما در این میان تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس تبریز موجب به زحمت افتادن برخی والدین شده و گلایه های بسیاری را در پی داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهر زیبای تبریز بار دیگر رخت سفید خود را برتن کرد تا دوباره مردم این شهر شادمان از دل روشن زمستان شوند، اما در این میان تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس تبریز موجب به زحمت افتادن برخی والدین شده و گلایه های بسیاری را در پی داشت.

در حالی که از روز گذشته بارش برف در سراسر استان آغاز شده و طبق پیش بینی های هواشناسی تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت، مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان و به ویژه روابط عمومی این اداره کل، بی توجه به روند بارش ها و چشم انتظاری والدین برای کسب اطلاع از تعطیلی مدارس، تا شب گذشته هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز صادر نکرده و خبر تعطیلی مدارس را صبح امروز و ساعاتی مانده به عزیمت دانش آموزان به مدارس منتشر کردند.

این انتشار خبر، در حالی بود که بسیاری از والدین از تعطیلی مدارس مطلع نبودند، چراکه همه افراد جامعه به فضای مجازی، کانال های خبری و خصوصا کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان دسترسی لحظه ای ندارند و با این ذهنیت که تا شب گذشته خبری مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه تبریزی ها از تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس

گلایه تبریزی ها از تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس