مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:052020-01-18سياسي

دستور آزادی 170 زندانی صادر شد


دادستان تهران به همراه جمعی از معاونین، قضات اجرای احکام و ناظر زندان و مدیران زندان های استان تهران از ندامتگاه تهران بزرگ به صورت سرزده بازدید و دستور آزادی 170 زندانی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی دادستان تهران، تعداد زیادی از بندهای این زندان را بازدید و با کلیه زندانیان این بندها به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

در این دیدارهای حضوری، درخواست ها، مسائل و مشکلات زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی در راستای انجام دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری ریاست قوه قضاییه صادر و بر پیگیری فوری و حل مشکلات زندانیان تا حصول نتیجه نهایی تاکید شد.

دادستان تهران در این بازدید یک روزه دستور آزادی 170 نفر از زندانیانی که باقیمانده حبس آن ها کمتر از سه ماه بود  برای اعطاء مرخصی منتهی به آزادی را صادر و دستور داد بلافاصله لیست این افراد توسط معاونین و مسئولین زندان تهیه و با بررسی دقیق سوابق، به آنها مرخصی منتهی به آزادی داده شود.

در این بازدید و ملاقات های چهره به چهره، دستوراتی را پیرامون رفع مشکلات قضایی زندانیان در خصوص موضوعات ذیل  صادر و بر رسیدگی و اقدام عاجل به منظور پیگیری آنها تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور آزادی 170 زندانی صادر شد

دستور آزادی 170 زندانی صادر شد