مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 19:062020-01-17اقتصادي

13 روستای سیل زده کاجوی قصرقند هفت روز بدون برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا شماری از اهالی روستاهای سیل زده حاشیه رودخانه کاجو قصرقند در تماس با خبرنگار ایرنا از قطعی یک هفته ای برق و تلفن این روستاها انتقاد و از مسوولان درخواست کردند که هر چه سریعتر در رفع مشکلات مردم بویژه ارسال کمک های مردمی، پیگیری تخریب واحدهای مسکونی، از بین رفتن دامها و اراضی کشاورزی اقدام کنند.

حامد سهرابی از اهالی منطقه آهوران گفت: راه ارتباطی بیش از 30 روستای کاجو قصرقند در بستر رودخانه قرار دارد و با هر طغیان این رودخانه راه قطع می شود و اکنون نیز بعد از گذشت هفت روز همچنان این مسیر برای رفت و آمد موتور سیکلت و خودروهای سبک بسته است و تنها لودر و ماشین آلات سنگین آنهم با مشکلات فراوان امکان تردد دارند و در حال جابجایی بیماران و رساندن کمک های امدادی خیران نوعدوست هستند.

وی افزود: در محدوده این روستاها که منازل مسکونی عموما سنگی و گلی است بر اثر سیلاب تخریب شده و روستاییانی که در محرومیت بسر می برند اندک داشته های زندگی شان را از دست داده اند و نیازمند کمکهای امدادی هستند.

غلام محمد دهقانی از معتمدان منطقه کاجو قصرقند اظهار داشت: منطقه بزرگ و کوهستانی و سخت گذر کاجو شامل روستاهای شادی گور، کلک، کهیران گواش، کوشات پایین، کوشات بالا، تریتی، گربن، جنگل، گرداک، شادکام دپ، دهداتی، گتیگ، تتران دپ، آزادگز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 روستای سیل زده کاجوی قصرقند هفت روز بدون برق

13 روستای سیل زده کاجوی قصرقند هفت روز بدون برق