مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 17:502020-01-17سياسي

200 مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در شوشتر برگزار شد


مدیر حوزه علمیه شهرستان شوشتر گفت: در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی 200 مراسم بزرگداشت در شوشتر و روستاهای اطراف آن برگزار شد.

- حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا سبزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 200 مراسم بزرگداشت در شوشتر و روستاهای اطراف آن برگزار شد که مورد توجه و استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی افزود: در شوشتر برنامه هایی از جمله مراسم نماز جمعه، راهپیمایی، بیرون آمدن دسته ها، برپایی مراسم در مساجد و در روستاها برنامه هایی از جمله مراسم مردان عرب در گوریه و مردمان بختیاری در شهرک قلی پور و شهر شرافت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سبزی بیان کرد: انعکاس خبر شهادت سردار سلیمانی و فرمانده دلاور ابومهدی المهندس، شور عجیبی در بین مردم ایجاد شد و اولین اقدام در شهرستان تشکیل ستاد برگزاری مراسمات سردار سلیمانی بود.

وی افزود: مراسم به صورت مستمر تا اربعین شهید سردار قاسم سلیمانی در سطح مناطق شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان شوشتر در خصوص اهداف این برنامه ها گفت: بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، انزجار از اقدام تروریستی دولت عراق، دانش افزایی و ایجاد بصیرت در بین مردم، آشنا نمودن هرچه بیشتر مردم با سرداران عرصه جهاد و مقاومت، استکبارستیزی و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در شوشتر برگزار شد

200 مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در شوشتر برگزار شد