مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 17:162020-01-17سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی در شوشتر برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان در این مراسم با اشاره به سانحه دلخراش هواپیمایی اخیر ادامه داد : ضایعه بسیار غم انگیز سانحه هواپیما و شهادت تعدادی از هم وطنان ، دل همه ما را به آتش کشید .

امام جمعه اهواز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد گفت : این سانحه هیچ گاه باعث نخواهد شد که مردم ما از نظام و انقلاب پا پس بکشند هر چند حادثه تلخ و دلخراشی بود .

وی همچنین با گرامیداشت یاد سردار رشید اسلام شهید شلیمانی گفت : سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قلب امت اسلامی جای داشت و رمز محبوبیت وی ایمان خالص و عمل صالح وی بود .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود : عملی خالص است که انسان با عنایت به فرمان خداوند متعال ، اهل بیت عصمت و طهارت و ولی فقیه زمان انجام شود و سردار سلیمانی هیچ گاه نگذاشت فرمان ولی فقیه بر زمین گذاشته شود .

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ، سردار احمد خادم سید الشهدا نیز در این مراسم حضور داشتند .

حاضران در این مراسم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا ، فریاد استکبار ستیزی سردادند .

شهید محمد صالحه از شهدای سانحه هواپیمایی ، اصالتا شوشتری بود و مراسم یادشده به همین مناسبت در این شهرستان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی در شوشتر برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی در شوشتر برگزار شد