مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:282020-01-17سياسي

عبدخدایی: امام خمینی مانع سلطه آمریکا بر ایران شد


محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس، با اشاره به جنایت های آمریکا از جمله بمباران اتمی در ژاپن اظهار کرد: امام راحل(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ نامید و آمریکا را از ایران بیرون کرد و امروز خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی همان شیوه را ادامه می دهند.

وی با اشاره به شهادت نواب صفوی و یارانش در 27 دی 1334 توسط رژیم ستمشاهی خاطرنشان کرد: در همین ماه، شهید سردار سپهبد سلیمانی با موشک های آمریکایی به شهادت می رسد.

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: پس از شهادت این سردار بزرگ؛ تمام فرماندهان سپاه می گویند، ما انتقام سخت خواهیم گرفت و گرفتند.

صبح جمعه 13 دی ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسید.

سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه 18 دی ماه جاری در پاسخ به این اقدام تروریستی و همچنین انتقام خون سردار سلیمانی و یاران شهیدش ده ها موشک بالستیک را به سوی پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدخدایی: امام خمینی مانع سلطه آمریکا بر ایران شد

عبدخدایی: امام خمینی مانع سلطه آمریکا بر ایران شد