مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:252020-01-17سياسي

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها


محکومیت شدید جنایت آمریکا در ترور و شهادت سردار سلیمانی و همراهانش و حمله موشکی سپاه به پایگاه های آمریکا در عراق از مهمترین محور های خطبه های نماز جمعه دیگر شهر ها بود حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: همه ما در این حادثه داغدار شدیم، اما باید مراقب بود که برخورد احساسی با این قضیه، آب در آسیاب دشمن نریزد.

حجت الاسلام راهوار امام جمعه موقت فسا ضمن ابزار همدردی با خانواده های داغدار سانحه هوایی گفت: فرمانده هوافضای سپاه با شجاعت و خضوع مسئولیت را برعهده گرفت و این روحیه باید در بین دیگر مسئولان ترویج یابد.

حجت الاسلام قهرمانی امام جمعه موقت جویم گفت: بر خلاف آنچه آمریکا و دشمنان فکر می کردند؛ شهادت حاج قاسم سلیمانی خللی در عزم راسخ مردم و نیرو های مسلح بوجود نیاورد و انسجام و وحدت مردم را برای مقابله با آمریکا دوچندان کردحجت الاسلام تقی زاده امام جمعه کامفیروز از پیشرفت عملیات گازرسانی به روستا های این بخش انتقاد کرد و از مسئولان خواست با توجه به سردسیر بودن منطقه این طرح را هر چه سریعتر تکمیل کنند.

حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از مردم خواست کمک های بیشتری را به این مناطق ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها