مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:552020-01-17سياسي

پایبند نبودن آمریکا به اصول انسانی


آمریکا به اصول و اخلاقیاتی که خودش مدعی آن است پایبند نیست.

- ؛ آقای محمد باقر نوبخت در حاشیه نماز جمعه امروز تهران گفت: آمریکا به اصول و اخلاقیاتی که خودش مدعی آن است پایبند نیست و ملت ما باید یک صدا برود و بدانند که منسجم پای منافع ملی و کنار رهبری هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما در دو هفته اخیر میزان خیرخواهی آمریکا را با شهادت مرزبان ملی و سردار منطقه ای خود دیدیم افزود: آمریکا فضای نامناسبی با تحریم ها و فشار بر ملت ایران ایجاد کرده است و البته در گذشته حتی نفت را در برابر غذا دریافت می کردند در حالی که اکنون حتی همان غذا را نیز نمی دهند.

نوبخت با بیان اینکه ما برای واردات دارو های اولیه با اجازه و فراهم کردن امکانات آن ها عمل نمی کنیم گفت: اگر امروز دارو به دست می رسد به رغم خواست آنهاست بنابراین با فشاری که به مردم وارد کردند هیچکس نمی تواند باور کند که آمریکا دلسوز ملت ایران است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: کار خوب ترامپ برای جهان سوم این است که چهره منحوس و نابکار و نادرست آمریکا را به نسل جوان امروز ما نشان داده است.

آقای نوبخت با اشاره به اینکه آمریکا به نسل جوان ما نشان داد به هیچ وجه خواهان ترقی ملت ها نیست گفت: آن ها نشان دادند از هیچ اقدامی برای پیش برد منافع خودشان چشم پوشی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبند نبودن آمریکا به اصول انسانی

پایبند نبودن آمریکا به اصول انسانی