مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 13:002020-01-17ورزشي

محمدیان و زارع فینالیست شدند


محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به دیدار فینال اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام «متئو پلیکونه» ایتالیا راه یافتند.

- محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به دیدار فینال اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزو رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز جمعه و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است: در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نماینده ایران در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان و زارع فینالیست شدند

محمدیان و زارع فینالیست شدند