مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:402020-01-17سياسي

خروش نصف جهان در حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی


مردم شهیدپرور و ولایت مدار اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، همگام با سرتاسر کشور در حمایت از سپاه و اقتدار ایران اسلامی به راهپیمایی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم شهیدپرور، انقلابی، مومن و ولایت مدار اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، همگام با سرتاسر کشور در حمایت از سپاه و اقتدار ایران اسلامی به راهپیمایی پرداختند.

نصف جهانی ها با خروش انقلابی خود در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس و مطیع امر رهبریم با آرمانهای شهدا، انقلاب و نظام تجدید بیعت کردند.

اصفهانی ها با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون آمریکا را زیرپا خواهیم نهاد ، مرگ بر آمریکای جنایتکار و منطقه باید از لوث وجود آمریکا پاک شود ، نفرت خود را از آمریکای جنایتکار ابراز داشته و بر وحدت همه جانبه مردم در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.

مردم اصفهان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی در حمایت از راه سردار شهید سرلشکر سلیمانی مبنی بر اینکه سری به نیزه بلند است تا نشان بدهد که درس کرب و بلا بی گمان مذاکره نیست و لال شود زبانی که بعد از سردار سلیمانی دم از مذاکره بزند و شعارهایی در این ارتباط نفرت خود را از مذاکره ذلیلانه با دشمنان ابراز و اعلام کردند که راه مقاومتی که سردار سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش نصف جهان در حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی

خروش نصف جهان در حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی