مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:002020-01-17سياسي

بهترین راه برای بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان است


بهترین راه برای بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان است و تضعیف شورای نگهبان خیانت به اصل نظام، انقلاب و فقهای شورای نگهبان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم و نیز دیدار با امیر قطر با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه اضمحلال آمریکای جنایتکار را بیش از پیش کرده به سیاست راهبردی ایران در خصوص در خصوص اخراج آمریکایی ها از منطقه اشاره و بیان کرد: شهادت سپهبد شهید سلیمانی و همرزم قهرمان او ابومهدی المهندس زمینه تحقق اخراج آمریکایی های جنایتکار و متجاوز از منطقه را به عنوان خواست عموم ملت های منطقه فراهم کرده است.

وی با تسلیت حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی و با بیان اینکه علت اصلی این حادثه شرارت های آمریکا در منطقه است به فرصت طلبی فتنه گران و جوسازی علیه سپاه اشاره و گفت: جای تعجب است این افراد چرا از روزهای اولیه داغدار نبودند و شمعی روشن نکردند و ادعای دلسوزی شأن دایه مهربان تر از مادر بود.

خطیب جمعه بیان کرد: حضور سفیر خیره سر و گستاخ انگلیس خبیث در تجمعات دانشگاه و ترک کشور نشان از انتقام آنها از سپاه و تخریب چهره مبارز، انقلابی و خدوم سردار شجاع اسلام سردار حاجی زاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه برای بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان است

بهترین راه برای بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان است