مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:152020-01-17اقتصادي

سامانه ای برای استخراج پروتیین های آب پنیر با کمک فناوری نانو


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پس از عرضه سامانه ای برای تصفیه آب های خاکستری و پساب، موفق به ارائه سامانه ای برای جداسازی پروتیین های موجود در آب پنیر شده اند که در صنعت غذایی کاربردهای فراوانی دارد.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پس از عرضه سامانه ای برای تصفیه آب های خاکستری و پساب، موفق به ارائه سامانه ای برای جداسازی پروتیین های موجود در آب پنیر شده اند که در صنعت غذایی کاربردهای فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فعال در صنعت نانو با چشم انداز تبدیل شدن به یکی از فعالان اصلی در حوزه فرآیندهای جداسازی با قابلیت رقابت با سایر تولیدکنندگان در صنعت طراحی و ساخت غشاهای نانوساختار و فرآیندهای غشایی، فعالیت خود را آغاز کرد.

ماموریت این شرکت، بومی سازی دانش فنی تولید غشاهای نانوساختار سرامیکی با توزیع اندازه حفرات مهندسی شده جهت کاربردهای مختلف و گسترش بازارهای فروش داخلی و دستیابی به بازارهای خارجی و صادرات محصولات است.

دستگاه تصفیه پساب خاکستری با استفاده از غشاهای سرامیکی نانوساختار، تولیدی این شرکت است.

آب خاکستری به پساب های خانگی، به استثنای خروجی فاضلاب سرویس های بهداشتی گفته می شود که هنگام حمام کردن و شستن رخت یا ظرف ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای برای استخراج پروتیین های آب پنیر با کمک فناوری نانو

سامانه ای برای استخراج پروتیین های آب پنیر با کمک فناوری نانو