مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:152020-01-17اجتماعي

آبرسانی سیار به 13 روستای بشاگرد


معاون بهره برداری آبفای هرمزگان از آبرسانی سیار به 13 روستای بشاگرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علا امیریان نژاد در خصوص وضعیت آبرسانی به شهرستان بشاگرد در بارندگی های اخیر، اظهار داشت: مشکلی در تأمین آب شهرهای سردشت و گوهران نداریم اما در روستاهای تحت پوشش (سیزده روستا) به دلیل طغیان رودخانه جگین و از بین رفتن جاده دسترسی هم اکنون امکان تعمیرات خطوط انتقال آب وجود ندارد.

امیریان نژاد افزود: در حال حاضر تا زمان رفع مشکلات دسترسی، آبرسانی به روستاهای این شهرستان به صورت سیار (با استفاده از ده دستگاه تانکرآبرسانی) انجام می شود.

وی بیان داشت: منابع تأمین آب روستاهای تحت پوشش در این شهرستان از محل چاه های تحت الارضی است که متأسفانه در پی بارندگی های شدید و گل آلود شدن این منابع، امکان ارسال آب به شبکه توزیع آب روستاها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از مواد منعقد کننده و کاهش کدورت ایجاد شده، مشکل قطعی آب را در این روستاها مرتفع نماییم.

امیریان نژاد تصریح کرد: برای تسریع در روند تعمیرات خطوط انتقال و رفع قطعی آب بایستی منتظر بازگشایی راه های دسترسی به این روستاها و فروکش کردن آب رودخانه جگین باشیم که با بازگشایی مسیرها طی 24 ساعت تعمیرات انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 13 روستای بشاگرد

آبرسانی سیار به 13 روستای بشاگرد