مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:552020-01-17اقتصادي

تغییرات هفته اخیر بازار سکه و طلا


به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در هفته اخیر با توجه به تغییرات مختصر قیمت انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی تنها در اثر نوسانات افزایشی قیمت ارز، - به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در هفته اخیر با توجه به تغییرات مختصر قیمت انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی تنها در اثر نوسانات افزایشی قیمت ارز، نوسان حدود 200 هزار تومانی داشته اما در پایان هفته قیمت سکه و طلا به تعادل رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییرات انس جهانی در هفته اخیر در محدوده 1550 دلار تا 1556 دلار بوده است، می توان گفت که نوسانات شش دلاری، تغییرات بسیار مختصری بوده است.

در عین حال در یک هفته اخیر بیشترین تغییرات بر روی قیمت ارز وجود داشته که تأثیرگذار بر قیمت سکه نیز بوده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: این نوسان قیمت ارز سبب شد تا قیمت سکه از چهار میلیون و 700 هزار تومان تا چهار میلیون و 910 هزار تومان افزایش پیدا کند اما در روزهای پایانی هفته و روز پنجشنبه مجدداً قیمت سکه تعدیل شد.

وی گفت: ثابت شدن قیمت های جهانی ناشی از کاهش تنش های سیاسی منطقه ای و جهانی بوده است؛ ضمن اینکه ارز نیز، از روز پنجشنبه هفته پیش تر ( 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات هفته اخیر بازار سکه و طلا

تغییرات هفته اخیر بازار سکه و طلا