مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 09:552020-01-17اجتماعي

هشدار نسبت به بارش باران و برف در خوزستان


اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به بارش باران و برف در استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی از امروز تا اواسط هفته آینده در مناطق مختلف خوزستان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی فعال می شود.

کیامرث حاجی زاده افزود : این پدیده سبب بارش رگبار ، رعد و برق ، وزش باد قابل متوسط تا نسبتا شدید یا تند باد لحظه ای به خصوص در روزهای فردا و یک شنبه ، بارش برف در ارتفاعات و مواج شدن خیلج فارس می شود.

وی ادامه داد : در این اطلاعیه از فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانها خواسته شده است نسبت به -اتخاذسایرتدابیرلازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام و اطلاع رسانی مستمر انجام دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد : از تمامی شهروندان به ویژه بیماران، سالمندان،کودکان، روستاییان، عشایر، کشاورزان، دامداران،مسافرین،صیادان، رانندگان و افرادساکن درمناطق درمعرض خطر توصیه می شود جهت جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی نکات ایمنی را رعایت و رانندگان ضمن تردد با احتیاط در محورهای مواصلاتی برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به بارش باران و برف در خوزستان

هشدار نسبت به بارش باران و برف در خوزستان