مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 08:502020-01-17اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی عصر فردا به مازندران


از فردا شب تا نیمه هفته مازندران با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز تا ظهر فردا آسمان استان صاف و نیمه ابری است گفت: با ورود سامانه بارشی از عصر شنبه جو استان، به تناوب با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه ای و برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی پیش بینی می شود.

احمد اسدی با بیان اینکه از فردا شب بویژه در مناطق غربی استان وزش باد ،بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف و مه آلودگی خواهیم داشت افزود: دمای هوا نیز تا نیمه هفته در مناطق ساحلی و جلگه ای 3 تا 5 درجه و در ارتفاعات تا 8 درجه کاهش می یابد.

وی بیشترین ناپایداری را مربوط به بازه زمانی یک‏شنبه 29 دی تا اواخر وقت سه شنبه اول بهمن اعلام و خاطرنشان کرد: با وجود کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی در این مدت به احتیاط در تردد در محورهای کوهستانی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام عبور از این مناطق توصیه می شود.

به گفته اسدی با خروج سامانه ناپایدار جوی اواخر سه شنبه از استان، چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده جو مازندران پایدار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی عصر فردا به مازندران

نفوذ سامانه بارشی عصر فردا به مازندران