مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 02:502020-01-16بين الملل

آمریکا 500 میلیون دلار از عربستان بابت استقرار نیرو در منطقه پول گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مقام پنتاگون بامداد جمعه (به وقت تهران) گفته عربستان سعودی بابت تأمین هزینه نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور نزدیک به 500 میلیون دلار به واشنگتن پرداخت کرده است.

- مقام های پنتاگون می گویند دولت آمریکا از عربستان سعودی 500 میلیون دلار به عنوان کمک در تأمین هزینه های استقرار نیرو در منطقه پول گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک مقام پنتاگون بامداد جمعه (به وقت تهران) گفته عربستان سعودی بابت تأمین هزینه نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور نزدیک به 500 میلیون دلار به واشنگتن پرداخت کرده است.

وبگاه شبکه خبری سی ان ان با گزارش این خبر به نقل از مقامی که اشاره ای به نام او نشده گفته پرداخت این مبلغ، دسامبر سال 2019 میلادی (بین 10 آذر تا 10 دی ماه 1398) انجام شده است.

سی ان ان نوشته این نخستین بار نیست که سعودی ها به تأمین هزینه های نظامی آمریکا کمک می کنند.

عربستان سعودی، کویت و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تأمین جنگ خلیج فارس در سال های 1990 و 1991، 36 میلیارد دلار به آمریکا پرداخت کردند.

پرداخت این مبلغ 500 میلیون دلار کل هزینه هایی که عربستان سعودی باید بپردازد را شامل نمی شود و طبق گزارش سی ان ان، مذاکراتی میان دو طرف بر سر اینکه ریاض چه مبلغ دیگری به واشنگتن بدهکار است در جریان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 500 میلیون دلار از عربستان بابت استقرار نیرو در منطقه پول گرفت

آمریکا 500 میلیون دلار از عربستان بابت استقرار نیرو در منطقه پول گرفت