مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:302020-01-16اجتماعي

عامل 10 درصد حوادث ترافیکی در مازندران بانوان هستند


رییس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه 131 هزار گواهینامه از سال 93 تا 97 برای بانوان در استان صادر شد، گفت: عامل بروز 10 درصد حوادث ترافیکی بانوان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی باقری ظهر پنجشنبه در همایش بانوان فرهنگ یار در ساری با اظهار اینکه افتخار پلیس این است که از حضور اقشار مختلف از جمله بانوان برای مسائل ترافیکی استفاده کند، افزود: بانوان مظهر نظم و انضباط و مهر و محبت هستند که می تواند در مسائل انضباط ترافیکی کمک کننده باشد.

وی افزود: بانوان فرهنگ یار به عنوان سفیران فرهنگی در حوزه ترافیک هستند و باید با کمک یکدیگر، میزان حوادث را کاهش دهیم.

سرهنگ باقری با اظهار اینکه همه باید براساس وظایف نسبت به رعایت انضباط ترافیکی و کاهش تصادف اقدامات اساسی داشته باشیم، گفت: امروز پلیس به تنهایی نمی تواند برای کاهش حوادث ترافیکی کاری کند و باید همه اقشار به کمک پلیس بیایند.

رییس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه یک میلیون و 666 هزار نفر از جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند، خواستار استفاده از ظرفیت این قشر به عنوان فرهنگ یاران پلیس در استان شد و گفت: از سال 93 تا 97 بالغ بر 132 هزار نفر از بانوان استان گواهینامه رانندگی دریافت کردند وشمار بانوان برای دریافت گواهینامه روز به روز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل 10 درصد حوادث ترافیکی در مازندران بانوان هستند

عامل 10 درصد حوادث ترافیکی در مازندران بانوان هستند