مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:402020-01-14اقتصادي

سخت گیری بیشتر سازمان راهداری به اتوبوس های بین شهری


مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری از ارتقای ایمنی و اصلاح ضوابط حمل و نقل مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی پس از سانحه اخیر سقوط اتوبوس به دره در محور فیروزکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، داریوش باقرجوان با اشاره به دستور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای ارتقای ایمنی و ضوابط حمل و نقل جاده ای که در پی سانحه اتوبوس تهران - کلاله که منجر به درگذشت 19 نفر از هموطنان مان در روز 19 دی در جاده فیروزکوه شد افزود: با هدف ارتقای ایمنی حمل و نقل مسافر مقرر شد از این پس باید سامانه فروش و صدور بلیت اینترنتی اتوبوس شرکت ها یکپارچه باشد و از این پس، علاوه بر سازمان راهداری و پلیس راه، خود شرکت های حمل و نقل مسافر هم بر عملکرد ناوگان اتوبوسی خود به صورت برخط نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به رشد تقاضای سفر با ناوگان اتوبوسی که به دنبال افزایش نرخ بنزین اتفاق افتاد گفت: همچنین مقرر شد از این پس، عرضه بلیت مسافربری شرکت ها از طریق نرم افزارها و پایگاه های اطلاع رسانی فاقد مجوز سازمان راهداری، ممنوع خواهد بود.

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از این پس شرکت های حمل و نقل می توانند با همکاری گروهی، یک شرکت سرشبکه با شبکه سیر خاص خود ایجاد کنند که شبکه سیر این شرکت های سرشبکه، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری بیشتر سازمان راهداری به اتوبوس های بین شهری

سخت گیری بیشتر سازمان راهداری به اتوبوس های بین شهری