مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 07:302020-01-13اقتصادي

اولین دوره آموزشی ایمنی کار در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود


سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره آموزشی ایمنی کار برای کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران خبر داد.

- اولین دوره آموزشی " ایمنی کار" در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود ایسنا/اردبیل سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره آموزشی "ایمنی کار" برای کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران خبر داد.

بهرنگ کوهی امروز 23 دی ماه با اعلام این خبر افزود: این دوره به منظور توسعه اشتغال پایدار و گسترش مشاغل سبز با نظارت و تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ماهانه در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی، آموزش، توانمندسازی و ارتقاء مهارت های فنی و کاربردی نیروی انسانی شاغل در بخش صنعت، تولید، خدمات و فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین افزایش سطح فرهنگ ایمنی، سلامت و محیط زیست در سطوح مختلف جامعه در حوزه سلامت و محیط کار از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه دوره آموزشی ایمنی کار با توجه به نیاز جامعه در استان اردبیل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان پس از پایان این دوره آموزشی گواهینامه معتبر از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره آموزشی ایمنی کار در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود

اولین دوره آموزشی ایمنی کار در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود