مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 12:052020-01-04سياسي

نشست شورای راهبردی دانشگاه های البرز برگزار شد


شنبه 14 دی ماه 1398 نشست شورای راهبردی روسای دانشگاه های استان البرز در دانشگاه خوارزمی با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز، معاونان، مدیران و مسئولان استانداری البرز، - ایسنا/البرز شنبه 14 دی ماه 1398 نشست شورای راهبردی روسای دانشگاه های استان البرز در دانشگاه خوارزمی با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز، معاونان، مدیران و مسئولان استانداری البرز، روسای دانشگاه های استان، دکتر عزیزاله حبیبی رییس و هیئت رییسه دانشگاه خوارزمی در محل دفتر شورا در پردیس کرج برگزار شد.

در ابتدای نشست حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و خیرمقدم به حاضران جلسه گفت: از جمله مهمترین تصمیمات جلسات گذشته بحث هم گرایی و هم افزایی همه دانشگاه های استان البرز برای رسیدن به یک هدف مشترک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، وی افزود: دانشگاه ها و موسسات پژوهشی استان البرز در قالب یک تشکیلات که مجموعه ای از دستگاه ها، ابنیه و امکانات را دارند می توانند در جهت رسیدن به نتیجه به اشتراک گذاشته شوند.

دکتر حبیبی تصریح کرد: لازم است مسائل استان البرز را به کمک همدیگر سریعتر حل نماییم و مطمئنا بررسی و راهکارهای چالش ها از خروجی همین نشست ها بدست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای راهبردی دانشگاه های البرز برگزار شد

نشست شورای راهبردی دانشگاه های البرز برگزار شد