مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 12:102019-12-25اجتماعي

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز با همراهی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل مادر و معلم فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری اظهار داشت: باعث افتخار است که افراد با سابقه ای در نظام تعلیم و تربیت مادران شهیدی همچون شما را به عنوان سرمایه آموزش و پرورش کشور دارد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی فرزندانی پرورش داده اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.

حاجی میرزایی تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت: ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم

ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم