مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-16سياسي

آغاز اجرای طرح زمستانی در مناطق برفگیر و صعب العبور بردسکن


اجرای طرح زمستانی در مناطق برفگیر و صعب العبور شهرستان بردسکن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن در حاشیه رژه ماشین آلات راهداری و اعزام گروه های راهداری به مناطق برفگیر گفت: این طرح به صورت همزمان در سراسر کشور و خراسان رضوی از 14 آذر تا 20 فروردین 99 اجرا می شود و شهرستان بردسکن هم در این رابطه آمادگی کامل دارد.

مهندس علی اکبر یوسفیان افزود: این طرح با همکاری پلیس راه، اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر اجرا می شود و گروه ها در راهدارخانه ها و گردنه های برفگیر مستقر و در صورت نیاز به رانندگان و جاماندگان در راه کمک رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در شهرستان بردسکن 2 گروه در راهدارخانه های شهید محمدی نژاد و بیجورد و یک گروه در محل اداره به عنوان مرکزیت مستقر و بیش از 15 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن از ذخیره سازی بیش از هزار تن شن و نمک در راهدارخانه های این شهرستان خبر داد.

وی از رانندگان خواست در اجرای این طرح همکاری لازم را با راهداران و ماموران پلیس راه داشته باشند و در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و تجهیزات لازم را از قبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح زمستانی در مناطق برفگیر و صعب العبور بردسکن

آغاز اجرای طرح زمستانی در مناطق برفگیر و صعب العبور بردسکن