مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-16سياسي

شرکت های دانش بنیان از قوانین و مسئولان کشوری یک گام جلوترند


رییس پارک علم و فنآوری استان قزوین گفت: قوانین کشور با اقتصاد مقاومتی هماهنگ نیست وشرکتهای دانش بنیان یک گام از قوانین و مسئولان جلوترند به همین دلیل طرح های فنآوری بخوبی اجرا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نشست خبری رییس پارک علم و فنآوری استان و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان قزوین با اصحاب رسانه روز دوشنبه در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

مصطفی مافی در این نشست گفت: اهداف پارک علم و فنآوری کاملا با اهداف سازمان بسیج علمی و فناوری هماهنگ است و دو نهاد تصمیم گرفته ایم به جای موازی کاری دنبال هم افزایی باشیم.

وی بیان کرد: پارکها در کشور ذیل دانشگاهها ایجاد شده و مستقل عمل می کنند و رسالت اصلی آنها توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در هر استان است.

مافی افزود: اقتصاد پارکها با فروش محصول تجاری سازی شده شکل می گیرد و هیچ کشور پیشرفته ای فقط از منابع خود برای اداره کشور استفاده نمی کند بلکه با اتکا به نوآوری و فناوری حرکت می کنند.

وی اظهارداشت: اقتصاد ما در مسیری که با اتکا به نفت طی کرده درست نبوده و امروز که شرایط به گونه ایاست که ناچاریم اتکای اقتصاد از نفت را کاهش دهیم توجه به علم و فنآوری و شرکت های دنش بنیان دوچندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان از قوانین و مسئولان کشوری یک گام جلوترند

شرکت های دانش بنیان از قوانین و مسئولان کشوری یک گام جلوترند