مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-16اقتصادي

اتاق بازرگانی نماد حضور اجتماعی فعالان اقتصادی است


معاون اقتصادی رییس جمهور در همایش نکوداشت محسن خلیلی عراقی پدر صنعت ایران در اتاق بازرگانی، گفت: اتاق نماد حضور اجتماعی فعالان اقتصادی است و توقع خدمات گسترده اجتماعی از اتاق می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد نهاوندیان امروز در همایش نکوداشت محسن خلیلی عراقی پدر صنعت ایران در اتاق بازرگانی گفت: خوشحالم که توفیق یافته ام در مجلسی که به نام مهندس خلیلی برگزار می شود حضور یابم و سر تعظیم در مقابل روح بلند و سازنده فرود می آورم و از اتاق بابت این اقدام ارزشمند تشکر می کنم.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان داشت: اتاق نماد حضور اجتماعی فعالان اقتصادی است و توقع خدمات گسترده اجتماعی از اتاق می رود.

وی گفت: گاهی در نگاه ما به چنین تجلیل هایی از جنبه تشریفاتی است اما گاهی نگاه ما به چنین کارهایی یک اقدام واقعی با اثر واقعی اجتماعی است.

نهاوندیان در ادامه با بیان اینکه به دو اثر برای پایداری چنین اقداماتی اشاره می کنم، گفت: یکی از آن دو اثر این است که ما وظیفه داریم که به نسل جوان الگو ارائه کنیم زیرا هر کس نیاز به الگو دارد تا تعریف موفقیت را از الگو یاد بگیرد.

وی گفت: وظیفه تکریم اقتضا می کند هر نسلی به نسل بعدی الگو معرفی کند، اما آیا الگوی موفقیت آن است که پولدار و قدرتمند به هر قیمتی شویم؟ آیا الگوی موفقیت توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی نماد حضور اجتماعی فعالان اقتصادی است

اتاق بازرگانی نماد حضور اجتماعی فعالان اقتصادی است