مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:062019-12-16سياسي

نیروی دریایی ارتش حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی + گزارش


نیروی دریایی ارتش با حفاظت از کشتی های تجاری و نفتکش ها حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور است.

- نیروی دریایی ارتش حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی + گزارش استاندار بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش با حفاظت از کشتی های تجاری و نفتکش ها حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در همایش اولین پیروزی ویژه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که ارتش عراق وابسته به بلوک شرق و غرب بود و با حمایت قدرت های فرا منطقه ای استعماری به آب و خاک میهن ما تجاوز کرد، رزمندگان ما در ارتش، سپاه و بسیج با ایمان، خودباوری و هوشیاری توانستند تهاجمات دشمن را تحت کنترل عملیاتی خود درآورند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس یکی از راهبردی ترین نیرو های ارتش رژیم بعث عراق یعنی نیروی دریایی را نابود کرد که تاثیر مهمی در آینده جنگ تحمیلی داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش اکنون نیز علاوه بر نقش اصلی خود در دفاع از میهن اسلامی، با حفاظت از کشتی های تجاری و نفتکش ها تامین کننده امنیت صادرات و خطوط مواصلاتی دریایی است.

وی گفت: امروز مجتمع علم و فناوی دانشگاه خلیج فارس به نام مرواید نام گذاری می شود تا نام یاد و شهدا در این مکان آموزشی گرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی + گزارش

نیروی دریایی ارتش حافظ امنیت خطوط مواصلاتی دریایی + گزارش