مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-16سياسي

افتتاح نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین


به همت نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین افتتاح شد.

- ایسنا/تهران به همت نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین افتتاح شد.

در این مراسم امیر حسن مصطفی نژاد عضو مرکز تحقیقات راهبردی ناجا، حجه الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و دیگر مسئولین در این نمایشگاه که در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد، حضور داشتند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم گفت: انتظار این است گام دوم انقلاب مانند برخی دستورات قبلی رهبری انقلاب مورد فراموشی و غفلت واقع نشود.

وی گفت: متاسفانه با این که چندین ماه از ابلاغ این بیانیه گذشته است ، اما می بینیم برای تبیین و اجرای آن کاری نشده و گاها برعکس آن عمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر و استقبال از اقدام نیروی انتظامی در اجرای و تشکیل نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هر روز به صورت و شکل های مختلف برای ضربه زدن به این انقلاب وارد و برنامه ریزی می کنند و یکی از امیدهای مردم انقلابی و مومن برای برخورد با دشمنان تا دندان مسلح، نیروی انتظامی مقتدر با برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین

افتتاح نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین