مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-16سياسي

تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع قرص آلوده به کیک در زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به انصراف چهار کاندیدا از داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع قرص آلوده به کیک در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان اظهار کرد: مجموعه شورای اطلاع رسانی استان وظایف مختلفی به عهده دارد و وظیفه آن نشر عالمانه اطلاعات در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این شورا بر اساس رخداد، موقعیت و فرصت ها، تصمیماتی گرفته می شود که باید توسط رسانه ها به اطلاع عموم مردم برسد، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد مبحث انتخابات است که در دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب در برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: رویکرد کشور و به تبع آن استان زنجان برای انتخابات، برگزاری آن به صورت قانونی، آرام، بی طرفانه و با مشارکت حداکثری است.

مرادی با بیان اینکه امروز در هشت شهرستان و 10 بخشداری هیأت اجرایی تشکیل شده است، گفت: در زمان ثبت نام 231 نفر در زنجان ثبت نام کردند که تاکنون چهار نفر از داوطلبان انصراف داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع قرص آلوده به کیک در زنجان

تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع قرص آلوده به کیک در زنجان