مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-16اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره بارش شدید برف ، باران و کولاک برف


هواشناسی درباره بارش شدید برف ، باران و کولاک برف در چهارمحال و بختیاری هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری ،مدیرکل هواشناسی استان گفت: براساس توصیف سامانه های بارشی از اواخر امروز تا روزسه شنبه، بارش شدید برف ، باران(گاهی با رعدوبرق) وکولاک در برخی مناطق به ویژه نیمه غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

شاهرخ پارسا با اشاره به احتمال بارش سنگین برف و باران (بیش از 60 میلیمتر در برخی مناطق)، مه غلیظ ،کاهش دید افزود: لغزندگی جاده ها و معابرعمومی، اختلال درتردد جاده های استان به سبب بارش برف، کاهش دید افقی به سبب کولاک برف و مه ، رعد و برق و خطر اصابت صاعقه و با خروج سامانه کاهش دما و رخداد مه انتظار می رود.

پارسا بر مدیریت توزیع و مصرف حامل های انرژی، لایروبی وپاکسازی جداول و معابر تاکید و توصیه کرد:هم استانی ها در این مدت از سفرهای غیر ضرور در سطح استان خودداری کنند ورانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و برفگیر استان را دارند، تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.

پارسا ازعشایر و دامداران خواست در مکانهای امن و به دور از رودخانه ها و مسیل ها مستقر شوند و هم چنین از استقرار در ارتفاعات به سبب احتمال رخداد صاعقه خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره بارش شدید برف ، باران و کولاک برف

هشدار هواشناسی درباره بارش شدید برف ، باران و کولاک برف