مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-16اقتصادي

عرضه 85 نوع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار یکی از دلایل استقبال بی نظیر مردم از این میادین را عرضه بیش از 85 نوع میوه و محصولات فرنگی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه علاوه بر انواع میوه، محصولات فرنگی و سبزیجات، محصولاتی همچون مرغ، گوشت و ماهی نیز در میادین و بازارهای میوه توزیع می شود، افزود: شهروندان با مراجعه به یکی از میادین، می توانند نیازهای روزانه و هفتگی خود را به صورت یک جا تامین کنند و یکی از دلایل استقبال از این مراکز خدماتی نیز همین موضوع است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این، بحث امنیت غذایی مردم موضوع مهمی است که با توجه به کنترل های کیفی بر روی محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت ویژه در دستور کار سازمان مدیریت میادین قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر، 20 دکتر دامپزشک و ده ها کارشناس تغذیه و سلامت غذایی به صورت مستمر بر چگونگی تامین و توزیع محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار نظارت می کنند.

راد با اعلام اینکه برخی از میادین میوه و تره بار تهران مانند میدان های بهمن، بعثت و پیروزی، پایانه های فروش عمده مرغ، آبزیان و ماهی و گوشت هستند و بخش قابل توجهی از محصولات پروتیینی شهر تهران از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 85 نوع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار

عرضه 85 نوع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار