مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-16اقتصادي

سیستم تصفیه ازن مجموعه آبی آینه راه اندازی شد


دستگاه ازن ساز مجموعه آبی دانشگاه کاشان، بعد از یک ونیم سال خرابی به دلیل تحریم های ناعادلانه و قیمت بسیار بالا برای خرید و یا تعویض این قطعه به همت دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه اصلاح و مجدداً به چرخه کار وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمجید منعم زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان گفت: این مجموعه شامل دو دستگاه اکسیژن ساز و ازن ساز ساخت کشور آمریکاست که به دلیل خرابی حدود 18 ماه به دلیل تحریم های ناعادلانه و قیمت بسیار بالا برای خرید و یا تعویض این قطعه دچار مشکل و بلااستفاده بود.

وی با بیان اینکه در زمان خرابی این دستگاه، تصفیه آب با کلر انجام می شد، خاطرنشان کرد: با توجه به گرانی این ماده از یک طرف و عوارض جانبی برای استفاده کنندگان از استخر، راه اندازی مجدد این سیستم توسط این محققان علاوه بر صرفه جویی مالی قابل ملاحظه، عوارض ناشی از استفاده از کلر به تنهایی را تا حد بسیار بالایی کاهش داد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان با قدردانی از دکتر مهرداد مرادی رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و دانشجویان مجری طرح افزود: جای بسی خوشحالی است که جوانان در کنار آموزش، کارهای پژوهشی و علمی را نیز انجام می دهند.

وی یادآور شد: با پیشنهاد سعید حلاج باشی مدیر تربیت بدنی و پیگیری دکتر مرادی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم تصفیه ازن مجموعه آبی آینه راه اندازی شد

سیستم تصفیه ازن مجموعه آبی آینه راه اندازی شد