مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-16پزشكي

پای کیک های قرص دار به اردستان هم باز شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در یکی از مدارس اردستان کلوچه ای حاوی کیک قرص دار مشاهده شد که پس از بررسی های اولیه مشخص می شود این کلوچه از خارج اردستان تهیه شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در یکی از مدارس اردستان کلوچه ای حاوی کیک قرص دار مشاهده شد که پس از بررسی های اولیه مشخص می شود این کلوچه از خارج اردستان تهیه شده است.

صبح امروز (دوشنبه) و در پی گزارش های مردمی مبنی بر وجود قرص های مشکوک درون کلوچه در یکی از مدارس اردستان، موضوع توسط خبرنگار ایسنا پیگیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو گزارش واصله مبنی بر وجود قرص در کلوچه کارشناسان بهداشت محیط از مدرسه ای که این کلوچه پیدا شده بود بازدید بهداشتی انجام دادند.

خوشبختانه قرص توسط دانش آموز خورده نشده و بلافاصله مسئولان بهداشتی مدرسه وارد عمل می شوند و این قرص را برای آزمایش به مرکز بهداشت منتقل می کنند.

حسن ذبیحی افزود: پس از حضور بازرسان در مدرسه مشاهده شد یکی از دانش آموزان یک عدد کلوچه به مدرسه آورده که با پیگیری های انجام شده مشخص شد این کلوچه از شهرهای خارج از شهرستان تهیه شده و قرص داخل کلوچه از نوع استامینوفن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کیک های قرص دار به اردستان هم باز شد

پای کیک های قرص دار به اردستان هم باز شد