مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-16فرهنگي

«یه وا» از جشنواره فیلم های ایرانی ویتره جایزه گرفت


جایزه اولین فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره به «یه وا» رسید.

- جایزه اولین فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره به یه وا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فستیوال فیلم های ایرانی شهر ویتره، مراسم اختتامیه اولین دوره فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره شب گذشته، 15 سپتامبر برابر با یکشنبه 24 آذرماه با حضور اهالی شهر ویتره و منطقه بروتاین، شهردار ویتره، نماینده مجلس ملی فرانسه در استان بروتاین، رییس خانه فرهنگ های جهان و نیز کارگردانان مدعو ایرانی برگزار شد.

در این مراسم جایزه اول به فیلم یه وا اثر آناهید آباد و جایزه دوم و سوم به صورت مشترک به فیلم های خانه ای در خیابان 41 و ویلایی ها تعلق گرفت.

در این مراسم سیدعلیرضا خلیلی رییس مرکز ایران و فرانسه و لوران گارو مدیر هنری فستیوال با قدردانی از تلاش های مسئولان استان بروتاین به ویژه پییر مئنوری شهردار ویتره از حضور کارگردانان ایرانی به ویژه ابوالفضل جلیلی و همچنین اهالی این شهر که در این مدت پذیرای مهمان جشنواره بودند، تشکر کردند.

در ادامه این مراسم مدیر یکی از شرکت های سینمایی و از متخصصان سینمای فرانسه به نمایندگی از جامعه منتقدان سینمایی این کشور روی صحنه آمد و با اشاره به اینکه این 6 فیلم به نوعی نماد غنای سینمای ایران هستند، گفت: پس از تماشا این فیلم ها سه نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یه وا» از جشنواره فیلم های ایرانی ویتره جایزه گرفت

«یه وا» از جشنواره فیلم های ایرانی ویتره جایزه گرفت