مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-16دانش

«هزار راه نرفته» چند برنامه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری برنامه هزار راه نرفته روز یکشنبه 24 آذرماه با حضور عوامل این برنامه در شبکه دو سیما برگزار شد.

- محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با قدردانی از عوامل هزار راه نرفته تاکید کرد که فصل های بعدی این برنامه با فاصله ای کوتاه به تولید برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نشست خبری برنامه هزار راه نرفته روز یکشنبه 24 آذرماه با حضور عوامل این برنامه در شبکه دو سیما برگزار شد.

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با اشاره به وقفه تولید فصل جدید هزار راه نرفته نسبت به 10 سال گذشته بیان کرد: از اینکه این برنامه به فصل جدید رسید و در حال پخش است خدا را شاکریم.

تولید فصل های بعد با فاصله کوتاه مدیر شبکه دو با بیان اینکه به فصل های بعدی برنامه هم باید فکر کرد، گفت: هزار راه نرفته توانست تابلویی برای طرح مسائل مختلف جامعه باشد و حالا این برنامه با فاصله کوتاه تری باید در فصل های جدید به پخش برسد.

وی به ویژگی های برنامه اشاره و عنوان کرد: برنامه تلاش کرد در فرم و محتوا به گونه ای باشد که به اهدافش برسد.

جعفری جلوه با قدردانی از عوامل برنامه یادآور شد: خیلی مغتنم است که بتوان فرصتی رسانه ای مثل هزار راه نرفته داشت و با هوشمندی چنین جریانی را پیش برد به ویژه برای مردمی که خیلی حوصله آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هزار راه نرفته» چند برنامه بود

«هزار راه نرفته» چند برنامه بود