مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:272019-12-16اقتصادي

روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت


روابط عمومی واطلاع رسانی، وزارت کشور، کلیات روند سیاست گذاری و اطلاع رسانی عمومی برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را منتشر کرد.

- در اطلاعیه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور آمده است: طرح مدیریت مصرف سوخت، با تکیه بر اسناد قانونی بالادستی، پس از طی تشریفات قانونی و مبتنی بر اختیارات مصوب و تایید مراجع قانونی مرتبط در تاریخ 24-8-1398 اجرایی شد.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور آمده است: با اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت با تایید نهاد های قانونی و با اطلاع رسانی بخش های مرتبط از جمله صدا وسیما و سایر رسانه های کشور اجرا شد؛ و علیرغم آنکه بیش از دو سال است که ضرورت افزایش قیمت حامل های انرژی ازجمله بنزین، با مصوبه مراجع قانونی در دستور کار دولت قرار داشته و این موضوع مورد توجه محافل خبری و رسانه ای بوده است، تلاش زیادی از سوی منتقدان طرح صورت گرفته است تا چنین القاء شود که طرح بدون اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی اجرا شده است.

این در حالی است که سیاست گذاری، برنامه ریزی، طراحی، تعیین دستگاه مسئول و دستگاه های همکار، تدوین ماموریت ها وشرح وظایف وتکالیف هریک ازدستگاه های مرتبط در عرصه اقناع افکارعمومی و اطلاع رسانی طرح مدیریت سوخت، از دی ماه سال 1396 و دقیقاً 693 روز قبل از اجرای طرح، از سوی وزارت کشور دنبال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت

روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت