مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-16دانش

فناوری لیتوگرافی نانوچاپ توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های توسعه دهنده فناوری لیتوگرافی نانوچاپ با همکاری تولیدکننده چسب های صنعتی و نانوذرات چاپی به دنبال استفاده از تجارب و تخصص های یکدیگر بوده تا با هم افزایی، - یکی از شرکت های توسعه دهنده فناوری لیتوگرافی نانوچاپ با همکاری تولیدکننده چسب های صنعتی و نانوذرات چاپی به دنبال استفاده از تجارب و تخصص های یکدیگر بوده تا با هم افزایی، اقدام به توسعه محصولات جدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های توسعه دهنده فناوری لیتوگرافی نانوچاپ با همکاری تولیدکننده چسب های صنعتی و نانوذرات چاپی به دنبال استفاده از تجارب و تخصص های یکدیگر بوده تا با هم افزایی، اقدام به توسعه محصولات جدید کنند.

گروه صنعتی ایی وی (EV Group) توسعه دهنده تجهیزات پیوند ویفر و ابزار لیتوگرافی برای حوزه فناوری نانو، نیمه هادی و MEMS، همکاری مشترکی با شرکت دلو آغاز کرده است، شرکتی که تولیدکننده چسب های صنعتی برای استفاده در اپتیک های سطح ویفر است.

طرفین در این برنامه مشترک به دنبال ارائه ادوات نوری جدید نظیر تجهیزات بیومتریک، تشخیص چهره، کالاهای الکترونیک صنعتی، خودرو و کالاهای مصرفی هستند که در این مسیر، از ترکیب فناوری لیتوگرافنی نانوچاپ و قالب گیری گروه ایی وی و نانوذرات چاپی و چس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری لیتوگرافی نانوچاپ توسعه می یابد

فناوری لیتوگرافی نانوچاپ توسعه می یابد