مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-16سياسي

شرایط واگذاری بیمارستان امام (ره) کرج مبهم است/ کاهش سطح خدمات


عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مسئله واگذاری بیمارستان امام (ره) مبهم است، گفت: متاسفانه سطح خدمات ارائه شده در این بیمارستان کاهش یافته است.

- کرج - عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مسئله واگذاری بیمارستان امام (ره) مبهم است، گفت: متاسفانه سطح خدمات ارائه شده در این بیمارستان کاهش یافته است.

عباس زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر به وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته با انجام معامله ای سنگین این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج یکی از سهامداران اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان البرز است و این بیمارستان در اختیار این سازمان قرار داشته است، گفت: گزارش های موجود نشان می دهد که متاسفانه سطح ارائه خدمات در این بیمارستان کاهش پیدا کرده است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه برخی تجهیزات این بیمارستان که پیش از واگذاری اعلام کردند بیش از 30 میلیارد تومان قیمت دارد و تا کنون استفاده نشده در حال انتقال از این بیمارستان است، گفت: از مسئولان و متولیان امر می خواهیم برای شفاف سازی هرچه بیشتر قرارداد فروش این بیمارستان به شورای شهر کرج و مردم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط واگذاری بیمارستان امام (ره) کرج مبهم است/ کاهش سطح خدمات

شرایط واگذاری بیمارستان امام (ره) کرج مبهم است/ کاهش سطح خدمات