مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-16سياسي

دشمنان با قرآن به جنگ قرآن آمده اند


معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمن در تلاش است تا با سنت، ذکر و معنویت بر ما مسلط شوند یعنی با قرآن به جنگ قرآن آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، حجت الاسلام مهدی شهسواری صبح امروز در محفل انس با قرآن که در مسجد آقاکریم سنندج برگزار شد اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن می فرماید هرکس کار خوبی انجام دهد در هر سن و جنسیتی که باشد و به کار صالح خود ایمان داشته باشد اجر و پاداش آن عمل را خواهد دید .

وی افزود: نیکی به پدر و مادر، احترام به بزرگترها و خوب بودن از وظایف و کارهای خوب جوانان و نوجوان است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: نشستن سر سفره قرآن باید به فرهنگی در جامعه تبدیل شود چرا که هرچه انس با قرآن حرکت در مسیر سعادت دنیا و آخرت است.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: اگر دشمنان امروزه با حربه های مقدس سنت، ذکر و معنویت ما را گرفتند یعنی با قرآن به جنگ قرآن آمده اند.

شهسواری اذعان داشت: امروز دشمنان سعی دارند با برخی القائات ارزش ها و دستورات دین را در جوامع اسلامی کمرنگ کنند.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: پاک کردن وجود از کینه زندگی انسان را در مسیری که حیات طیبه باشد هدایت و قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با قرآن به جنگ قرآن آمده اند

دشمنان با قرآن به جنگ قرآن آمده اند