مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-16اقتصادي

تقدیر پیشکسوت صنعت نساجی از رونق تولید در هلدینگ آذرگستران آسیا


مهندس محمد نیکوخصال پیشکسوت صنعت نساجی کشور از همت و تلاش مهندس بهرام جوادپور کارآفرین برجسته کشور و دیگر مدیران و کارکنان شرکت رز نرمین تامین در احیای این واحد تولیدی – صادراتی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام آذرگستران آسیا، مهندس محمد نیکوخصال پیشکسوت صنعت نساجی کشور با تقدیر از نقش مهندس بهرام جوادپور بنیان گذار هلدینگ آذرگستران آسیا و کارآفرین نمونه کشور در احیای شرکت رز نرمین تامین، تلاش خانم دکتر صدف تاجر مدیرعامل هلدینگ آذرگستران و دیگر مدیران و کارکنان رز نرمین تامین را در زنده کردن این کارخانه به عنوان اولین و تنها واحد تولیدی - صادراتی منسوج بی بافت اسپانلس در ایران، ستودنی و قابل ارج توصیف کرد.

وی که در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از خط تولید شرکت رز نرمین تامین سخن می گفت، با تشریح بخشی از سوابق فعالیت خود در صنعت نساجی، اظهارکرد: اینجانب برای نقش تحصیلات و تخصص برای پیشبرد اهداف عالی صنعت کشور، اهمیت فوق العاده ای قائلم و خودم نیز فارغ التحصیل ورودی سال 46 -47 دانشگاه پلی تکنیک (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) هستم.

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه گروه کارخانه ها نساجی به عنوان مدیر تولید و دیگر سمت های مدیریتی فعالیت می کردم و بعد از انقلاب نیز دفتر مهندسی خود را راه اندازی کردم و در واحدهای نساجی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر پیشکسوت صنعت نساجی از رونق تولید در هلدینگ آذرگستران آسیا

تقدیر پیشکسوت صنعت نساجی از رونق تولید در هلدینگ آذرگستران آسیا