مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-16سياسي

می خواهیم کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی نیاز کنیم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عرصه هایی که تحت فشارهای جهانی قرار می گیریم بیشتر پیشرفت می کنیم، گفت: ما متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی نیاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه صبح امروز(دوشنبه 25آذر) در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه بقیه الله الاعظم(عج) یکی از دانشگاه های ممتاز علوم پزشکی کشور است که از اعضای هیئت علمی بسیار برجسته ای برخوردار است.

وی افزود: بعضی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در سطح کشور یا منطقه و حتی جهان جزو برجستگان این شاخه از علوم بشری هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این دانشگاه با مسیر و چشم اندازی که برای خود طراحی کرده، در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی جهان هم در حوزه شکستن مرزهای نوین دانش پزشکی و هم در سطح فناوری های پیشرفته علوم پزشکی است، گفت: ما حتما این مسیر را تقویت می کنیم و معتقدیم که همه گام های اولیه برای رسیدن به قله های بزرگ برای ما فراهم شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه تحریم جهانی علیه کشور ما تنها در عرصه اقتصادی نیست بلکه تحریم های علمی، صنعتی و فناوری نیز علیه ما وجود دارد عنوان کرد: ما یک تجربه ارزشمندی داریم و آن تجربه این است که در عرصه هایی که تحت فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی نیاز کنیم

می خواهیم کشور را در همه زمینه ها از بیگانه بی نیاز کنیم