مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-16سياسي

جنیدی: با حاکمیت قانون فاصله داریم / می تواند در قانون به معنای دلم خواست نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لعیا جنیدی شب گذشته در نشستی با موضوع قانون اساسی و ضرورت بازنگری آن در محل خانه اندیشمندان اسلامی اظهار داشت: - جنیدی: با حاکمیت قانون فاصله داریم / می تواند در قانون به معنای دلم خواست نیست معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: برای تحقق قانون اساسی تقریبا 200 سال تلاش پیاپی داریم و قدم هایی به جلو برداشته شده اما میزان تلاش با میزان حاکمیت قانون کمتر است و با حاکمیت قانون فاصله داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، لعیا جنیدی شب گذشته در نشستی با موضوع قانون اساسی و ضرورت بازنگری آن در محل خانه اندیشمندان اسلامی اظهار داشت: قبول دارم که اصل 177 کمی سخت گیرانه است، اما تا وقتی آن را تغییر ندادیم به این قانون اساسی پایبند باشیم.

وی قانون اساسی را منشور ملی و تنها مبنای زندگی مسالمت آمیز ما باهم دانست و افزود: نگران این هستم تجربیات سخت و سنگین را بخواهیم تکرار کنیم.

پس بیاییم پایبندی به قانون اساسی را به عنوان تنها میثاق قوا باهم و حاکمیت و قوا با مردم را مدنظر قرار دهیم.

این استاد علم حقوق درباره اینکه اگر روزی بنا باشد قانون اساسی بازنگری شود، کدام قسمت آن نیازمند این امر است، گفت: یکی قسمت رابطه شرع با قوانین موضوعه و دیگری اصل 4 قانون راجع به موازین اسلام است که ابهام زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنیدی: با حاکمیت قانون فاصله داریم / می تواند در قانون به معنای دلم خواست نیست

جنیدی: با حاکمیت قانون فاصله داریم / می تواند در قانون به معنای دلم خواست نیست