مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-16فرهنگي

پنج نوجوان عضو کانون داور جشنواره قصه گویی شدند


پنج عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری آثار رسیده به بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی کانون را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، طی احکام جداگانه ای از سوی آقای محمدرضا زمردیان، رییس بیست و دومین جشنواره قصه گویی، خانم ها زحل موذن ، آتنا چراغی و سارا پورعبدالله و آقایان علی سلیقه و سجاد اسماعیلی علیایی به عنوان داوران مرحله پایانی معرفی شدند و جایزه برترین قصه جشنواره با رأی این داوران که به لحاظ گروه سنی مخاطب اصلی قصه ها هستند، اهدا می شود.

بر همین اساس، یکی از تغییرات دوره بیست و دوم جشنواره قصه گویی نسبت به چند دوره پیش، حضور نوجوانان توانا در حوزه قصه گویی، به عنوان داور است.

این نوجوانان همگی از اعضای کانون پرورش فکری هستند که برخی از آن ها در سال های گذشته به عنوان منتخب جشنواره معرفی شده اند و در کنار آن فعالیت های فرهنگی و هنری متعددی نیز در مراکز سراسر کشور داشته اند و امروز هم با حضور در انجمن های قصه گویی، نمایش، سرود و.

در حال فراگرفتن جدیدترین تکنیک های هنر های یاد شده اند.

یادآوری می شود در مراحل استانی و منطقه ای جشنواره قصه گویی نیز سه داور نوجوان حضور داشتند و با رای این هیات از هر مرحله یک قصه گو به عنوان قصه گوی برتر معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج نوجوان عضو کانون داور جشنواره قصه گویی شدند

پنج نوجوان عضو کانون داور جشنواره قصه گویی شدند