مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-16سياسي

تعهد بوریس جانسون به بریگزیت سریع برای تلافی اعتماد انگلیسی ها


نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) ضمن استقبال از 109 قانون گذار محافظه کار جدید در پارلمان، متعهد خواهد شد تا به وعده های انتخاباتی اش برای اجرای سریع بریگزیت و تقویت بودجه بخش خدمات درمان دولتی عمل کند.

- تعهد بوریس جانسون به "بریگزیت سریع" برای تلافی اعتماد انگلیسی ها نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) ضمن استقبال از 109 قانون گذار محافظه کار جدید در پارلمان، متعهد خواهد شد تا به وعده های انتخاباتی اش برای اجرای سریع بریگزیت و تقویت بودجه بخش خدمات درمان دولتی عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزری رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی روز پنجشنبه تلاش خواهد کرد تا به تصویب توافق خروجش با اتحادیه اروپا توسط پارلمان سرعت ببخشد و انتقال بودجه به بخش های بهداشت و درمان، آموزش و برقراری نظم و مقرارت را آغاز کند.

جانسون که رای بسیاری از طرفداران همیشگی حزب اپوزیسیون کارگر در شمال و مرکز بریتانیا را نیز به دست آورده است، اعلام کرده که دولت مردم را رهبری خواهد کرد و با تحقق بریگزیت اعتماد مردم را تلافی خواهد کرد.

منبعی در دفتر نخست وزیری انگلیس گفت: این انتخابات و نسل جدید قانون گذاران که نتیجه رای شهرهایی است که طرفدار حزب کارگر هستند اما به محافظه کاران رای دادند، به تغییر سیاست های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد بوریس جانسون به بریگزیت سریع برای تلافی اعتماد انگلیسی ها

تعهد بوریس جانسون به بریگزیت سریع برای تلافی اعتماد انگلیسی ها