مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-16دانش

مستند «شورش علیه سازندگی» در دانشگاه سمنان اکران می شود


رمضانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مستند شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی امروز، - مستند شورش علیه سازندگی در دانشگاه سمنان اکران می شود دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: مستند شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی امروز، 25 آذرماه ساعت 16 در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان اکران می شود.

رمضانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مستند شورش علیه سازندگی به کارگردانی مصطفی شوقی امروز، 25 آذرماه ساعت 16 در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان اکران می شود.

این فیلم مستند به تهیه کنندگی مهدی مطهر ساخته شده است و نگاهی به شورش های اجتماعی در شهر های مشهد و اسلامشهر در دهه 70 شمسی دارد.

کارگردان این مستند تلاش کرده تا با استفاده از روایت ها و صحنه های دیده نشده ای از تاریخ معاصر ایران به بررسی علل و عوامل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شورش ها در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بپردازد.

این مستند 80 دقیقه ای که حاصل دو سال کار پژوهشی و تولیدی است، دوران ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را از سال 68 تا 76 شمسی را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «شورش علیه سازندگی» در دانشگاه سمنان اکران می شود

مستند «شورش علیه سازندگی» در دانشگاه سمنان اکران می شود