مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:462019-12-16اقتصادي

تدوین بسته حمایت از تولید چادر مشکی/ سود 500 درصدی واردکنندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، افسانه محرابی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در یک سال اخیر به صنعت نساجی به عنوان صنعت پیشران و اشتغالزا نگاه شده و برای تولید 80 میلیون مترمربع چادر مشکی، - مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بسته حمایت از تولید کنندگان چادر مشکی یک سال است که آماده شده و نیاز به تأمین مالی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، افسانه محرابی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در یک سال اخیر به صنعت نساجی به عنوان صنعت پیشران و اشتغالزا نگاه شده و برای تولید 80 میلیون مترمربع چادر مشکی، 8 طرح 10 میلیون مترمربعی پیش بینی شده که نیازمند 150 میلیون یورو و 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری است.

وی افزود: در مذاکراتی که با بانک ها انجام شده، به ما قول داده اند منابع این طرح تأمین شود؛ اما اینکه موضوع وجود مافیا در واردات چادر مطرح می شود، باید مستند اعلام شود.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال 92 برای فرهنگ سازی استفاده از چادر، تعرفه واردات 20 درصد بود و زمانی که قیمت ارز افزایش یافت 10 درصد همه تعرفه های واردات ازجمله تعرفه واردات چادر مشکی کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته حمایت از تولید چادر مشکی/ سود 500 درصدی واردکنندگان

تدوین بسته حمایت از تولید چادر مشکی/ سود 500 درصدی واردکنندگان