مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:302019-12-16سياسي

ضرورت ارائه راه حل های بومی در مبارزه با موادمخدر


معاون علمی و فناوری رییس جمهور، گفت: باید برای مبارزه با موادمخدر به دنبال راه حل های بومی باشیم، حتی حاضرم برای مبارزه علمی در این حوزه از جیب هزینه کنم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری، صبح دوشنبه در سومین نشست تخصصی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان های سراسر کشور، اظهار کرد: دانشگاه به شما محصول تحویل نمی دهد، محصول دانشگاه آدمهایی است که تربیت می کند، آنچیزی که باعث می شود محصول از دانشگاه هابیرون بیاید شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: تحولات تکنولوژی تحولاتی است که به افرادی که در حوزه مبارزه با موادمخدر فعال هستند کمک بسیاری می کند.

ستاری ادامه داد: آنچیزی که باعث پیشرفت می شود اکوسیستم است، شما باید یک زیست بومی درست کنید که افرادی که در حوزه مبارزه با موادمخدر فعال هستند بیاییند و همکاری کنند و نباید محیط رو ببندید.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور، گفت: ما با تکتولوژی می تونیم هزینه های انسانی و مادی را پایین بیاوریم و افرادی که در مبارزه با قاچاقیان موادمخدر به شهادت می رسند را در بخش های دیگری از جامعه به کار بگیریم.

وی ادامه داد: باید برای مبارزه با موادمخدر به دنبال راه حل های بومی باشیم و برای دست یافتن این راه حل ها هم از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه راه حل های بومی در مبارزه با موادمخدر

ضرورت ارائه راه حل های بومی در مبارزه با موادمخدر