مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-16اقتصادي

12 ماه؛ مهلت بازگشت ارز برای صادرکنندگان گلیم


با پیگیری های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صادرکنندگان گلیم از مهلت تنفس بازگشت ارز به مدت 12 ماه بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، خانم پویا محمودیان افزود: خوشبختانه با پیگیری های این معاونت و به همت آقای دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صادرکنندگان گلیم نیز مانند صادرکنندگان فرش دستباف از مهلت تنفس بازگشت ارز به مدت 12 ماه بهره مند شدند که این موضوع نشان دهنده حمایت همه جانبه این وزارتخانه از فعالان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع دستی است.

او افزود: این درحالی است که تعیین زمان تنفس صادرکنندگان سایر محصولات صنایع دستی نیز تا سقف 6 ماه مورد تأیید و موافقت وزارت صمت قرار گرفته است.

خانم محمودیان با اشاره به تلاش همه جانبه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حمایت از هنرمندان، فعالان، تولید کنندگان و صادرکنندگان صنایع دستی اضافه کرد: این موافقت می تواند باعث به وجود آمدن شرایط با ثبات برای صادرکنندگان صنایع دستی و ایجاد بستری برای فعالیت هرچه بیشتر آن ها باشد.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: این تصمیم به منظور تسهیل حضور مؤثر صادرکنندگان صنایع دستی از جمله گلیم در بازار ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ماه؛ مهلت بازگشت ارز برای صادرکنندگان گلیم

12 ماه؛ مهلت بازگشت ارز برای صادرکنندگان گلیم