مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-16اجتماعي

آماده باش سراسری در آستانه بارش شدید / فرمانداران از خوزستان خارج نشوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان که یکشنبه شب (24 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، - خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به پیش بینی بارش های 100 میلیمتری در برخی نقاط استان به سراسر استان اعلام آماده باش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان که یکشنبه شب (24 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: درست است که امسال بارندگی نسبت به سال گذشته کمتر شده، اما نسبت به متوسط درازمدت وضعیت بهتر است.

بارش ها در مدت اخیر نسبتا خوب و قابل قبول بوده است و امیدواریم بارندگی ها با همین منوال ادامه پیدا کند تا از شرایط خشکسالی گذر کنیم.

وی افزود: حتی اگر سیل رخ دهد از خشکسالی و قحطی بهتر است.

سال گذشته مزارع آسیب دیدند، اما با بارندگی های مطلوب، وضعیت کشت کشاورزان در تابستان جبران شد و 400 هزار هکتار از زمین های کشاورزان زیر کشت تابستانه رفت.

همچنین 960 هزار تن شلتوک و 600 هزار تن برنج به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در خوزستان تولید شد و تولید محصولات دیگری نیز داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سراسری در آستانه بارش شدید / فرمانداران از خوزستان خارج نشوند

آماده باش سراسری در آستانه بارش شدید / فرمانداران از خوزستان خارج نشوند